Imorgon åker jag!

Imorgon åker jag och morfar ut på våran resa och jag är SÅ taggad!!
 
Vi ska tågluffa i Europa de kommande 3 veckorna och besöka ca 11 länder som det ser ut nu. Vi har inte planerat så mycket, utan vi ska leva för dagen och ta det som det kommer.
Länder vi kommer besöka är bland annat Tyskland, Italien, Grekland, Montenegro, Serbien, Bosnien, Kroatien och Holland. De är de länderna vi redan bestämt och beroende på hur länge vi stannar på samma ställe så får vi se var som händer efteråt.
 
Det kommer verkligen bli helt underbart att se sydöstra europa med morfar, en av pojkarna i mitt liv jag tycker om mest. Vi kommer att prata massor, skratta, upptäcka och förmodligen hinna störa oss på varandra lite grann med ;)
 
Jag kommer inte ta med någon dator utan jag ska resa så lätt som möjligt, så som ni förstår kommer det inte uppdateras här på ett tag, om jag inte lyckas få tag på en dator och internet någonstans. Men annars kommer det upp en massa om ca 3 veckor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]