Det där med shopping..

Igår var jag och pensionärerna på fjällstugan och åt lunch och kollade på utsikten.
Idag har jag mött upp Sandra på stan. Alltid lika roligt att träffa henne! Men synd att jag inte tycker det är roligare att gå och shoppa. Ibland, när jag är mätt och pigg och taggad, då kanske det går i en halvtimme att kolla aktivt på kläder. Aldrig mer än 1 timma i alla fall. Då går jag och sätter mig på pojkvänspallen och väntar tills mina vänner är färdiga haha. Så mycket folk och så förstår jag mig inte på det där med kläder heller...
 
Nu ska jag städa mitt place. Ordning och reda runtomkring ger mer ordning och reda inuti.
 
vegetarisk fajita. kunde nog tyvärr ha gjort det bättre själv, men det var helt okej
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-05-05 @ 16:51:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]