Dagens köp

Först måste jag berätta varför jag inte skriver lika ofta längre. Vi har fullt upp i skolan och har nationella nästan varje vecka. Och jag känner att skolan går ändå före bloggen, men jag skriver så ofta som jag har tid  ändå!:)



För övrigt så är jag överlycklig över att ha köpt min första bh i storlek 75 C. Jag har aldrig haft C-kupa förr, förutom min bikini som jag inte kunde använda pga att den var för stor... Så jag har haft A-kupa tidigare, både för att den har passat bäst och även gett lite push up. Alldeles nyss har jag växt i dem som jag har B-kupa på, och nu - C-kupa!!! :D

Jag kan säga att detta beror på att jag har börjat äta hur mycket som helst, t.o.m mina kompisar börjar påpeka det. Men ändå har jag smal kropp och platt mage (förutom någon liten cm som växt fram nu :]) men jag kan säga att hellre C-kupa och nån cm extra på magen än A eller B-kupa och helplatt mage!


Bh - H&M 129:-
Visst var den läcker?:D


En lite suddig bild på min nya ring.
Ring - Ur & Penn 59:-
( hahah ring ur och penn:] )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]