Lev livet

Glöm inte att leva för dagen! Tänk om idag var sista dagen du levde, och när du tänker tillbaka så har du bara ägnat livet åt skola eller inte tagit chanserna som du har fått. Om du får en chans - tacka ja, för den kommer kanske inte igen!

Bilden kanske inte riktigt passar in, men jag tycker att den har ett liknande budskap. "Today is the first day of the rest of our lives". Idag är den första dagen på resten av våra liv.

Det är aldrig försent att göra något nytt, eller att förändra sig. Är du inte nöjd - förändra dig! Det är du som håller i ratten som styr ditt liv, helt själv. Gör det bästa av det, ta chansen!


Frasen är tagen ur Green Day´s låt Church on sunday


Kommentarer
Postat av: Josse!

Jadu, hur jag hittade hit kommer jag inte ihåg...! Jag tror att det stod nåt på msn eller nåt sånt. Tror det! Hörs / ses väl nån gång! :)

2010-04-23 @ 15:23:24
URL: http://wecantogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]