Nya frillan

Jag blev skitnöjd med håret!!! Alltså, varför har jag inte gjort detta förr?! Känns hur skönt som helst att kunna he handen bak i nacken och dra genom det korta hår som sitter där. Det finns hur mycket nya möjligheter som helst för mig med håret nu. Jag längtar till imorgon, då får jag prova en ny frisyr..!

Och det är inte bara jag som tycker det blev fint. 17 stycken har kommit fram till mig på skolan idag och sagt att det var fint, och det värmer! Alla dessa är inte såna jag brukar umgås med heller. Och på kören igår var det också några:)

Detta ska bli en vändpunkt i mitt liv ( här är vi drastiska ), jag ska sluta vara deppig jämt, nu ska jag bli modig, glad, galen och snäll!








Det blev lite rödlila färg, och en lite mörkare färg i botten och lite i luggen.
Bak i nacken är håret lite kortare och tunnare, samt att hela håret är uttunnat och uppklippt väldigt mycket.
Jag gillar inte att ha håret helt rakt och stramt, jag vill att det ska vara galet, därför har jag rufsat till det.
Jag LOVAR att ni ska få se en massa galna frisyrer!! I can´t wait!

Men nu vill jag höra din åsikt.
Blev det bra?


Kommentarer
Postat av: Emma

HUR SNYGGT SOM HELST! Frisyren är som gjord för dig!

2010-04-30 @ 15:10:14
URL: http://emmmmaasj.blogg.se/
Postat av: Josse!

Jättefint! (som jag sa igår!) :P

2010-05-01 @ 11:31:02
URL: http://wecantogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]