Mitt nya smink

Jag lovade ju att visa vad jag köpt för smink, here we go! Faast.. jag fick ju smink för 500, så jag betalade bara 360 av allt det här;)

De fyra första produkterna är köpta på Make Up Store.
De två sista är köpta på Kicks.




High tech lighter, platina - Används på ögonlocken för att få
en bra grund och för att skuggorna ska sitta bättre.

Blush, chic - Rouge, behövs förklaring;)





"Shinestopper" (överst) - En kräm som appliceras före foundationen på T-zonen.
Håller huden matt hela dagen.


Oil blothing paper - Om olyckan ändå skulle vara framme och ansiktet blir glansigt ändå,
då tar man bara dessa papper som liknar smörpapper och trycker mot huden så försvinner det glansiga-men sminket sitter kvar!



En superbra mascara som jag verkligen gillar! Ger riktigt mycker volym och passar bra för hårdrockare som vill vara svarta runt ögonen! Ska visa sen:D

Och så moussefoundation, täckande och lätt!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha ja, du har rätt xD 40 minuter nedanför göteborg! säger vi så här eller? la...haha

2010-08-22 @ 21:44:59
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]