Blondinbella och pengar

Jag tillhör de som nästan aldrig har läst Blondinbellas blogg. Jag fick upp ögonen för henne först när hon var med i BellaTyra Show. Gillade henne sådär, jag tyckte att hon pratade lite jobbigt och var som...allmänt jobbig! Men nu läser man ju överallt om hur mycket hon har hunnit med för att vara så pass ung. Hon har ju en karriär som många kan drömma om och är riktigt framgångsrik. Jag vet inte riktigt vad hon tjänar och så, men jag läste i alla fall att hon drar in en miljon på bloggen per år! Tänk om man kunde bli så framgångsrik.. men...


...Citat från Kissie:

"För som jag sagt förut bestämmer man själv om man vill vara rik eller fattig"


Och det stämmer. Jag vill bli rik och framgångsrik, och det ska jag! Inget kan hindra mig, för det är jag som bestämmer hur mitt liv ska se ut. Vill jag leva hela mitt liv och inte kunna köpa vad jag vill, bo vart och hur jag vill? Nej. Och då ska det inte blir så heller. Jag kan bara jag vill.




 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

rätt inställning:D

längtar du till julafton?:D

2010-12-22 @ 21:47:28
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Derya

Håller med till max!

2010-12-24 @ 01:06:38
URL: http://www.kth.se/derya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]