Egen lägenhet - en dröm som inte blir sann på några år

Hej nu är jag hemma igen. Blev ingen sminkning, eftersom jag var den enda där, så nu ser jag fortfarande ut som en tråkig svenne! Har gjort lite fler matteuppgifter inför provet, satsar bara på att behålla mitt vg så orkar inte göra massa spårade svåra uppgifter.

Försökte även övertala mamma om att jag skulle få flytta hemifrån i sommar, men det gick inte bra. Jag vill ha mera eget ansvar och ha något eget att ha reda på och framför allt träffa Filip mycket oftare (all the time) eftersom vi bara ses på helgen. Men vi får väl försöka ses oftare.
Insåg att det skulle bli alldeles för dyrt med egen lägenhet :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]