Makeupkurs!

Kom nyss hem efter dagens makeupkurs, och har även hunnit vara på Night Flight möte, lite drygt, men vågade ändå prata mera än tidigare gånger, ett framsteg!
På makeupen körde vi 60-tal à la Marilyn Monroe, med kattögon. Blev ganska bra resultat, jag är ju van vid att köra med flytande eyeliner. Men det kunde ha blivit bättre, nästa gång ska jag ta med eget smink, och tvätta bort det jag har innan.

Ett tips: gå inte ut i sommarskor nu! Även fast du tagit på dig tjocksockar och tror att du är bra förberedd så är det isande kallt!!!







det är svårt att hålla kameran stilla när man blundar ^^
därav suddig bild;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]