Trained

Det var skitkul att vara med Sara idag! Hon får mig verkligen på bra humör :D och de är bra, eftersom jag inte brukar vara så glad jämt, tricket är kanske att vara med kompisar som man mår bra med..
Sen for jag till farmor och farfar och åt, trodde att jag skulle sprängas :]
Och efter det for jag på träning. Var dock tvungen att avbryta näst sista övningen pga att jag trodde att jag skulle spy! Och jag har ingen aning om varför. Jag hade ju inte precis ätit dåligt innan. Girls, kan man må illa när man har mens? Är det vanligt?


när jag hade tränat blev jag såhär stark.
om du undrar varför jag har häng på underarmen så är det för att jag glömde spänna där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]