artonde

Tog ledigt från kören idag, känner att jag måste ta tag i mina läxor som är till i morgon. Och så sitter jag här och bloggar, det är likt mig! Men när jag är klar ska jag faktiskt göra mina läxor!;)

SOprovet idag gick bra, var typ två frågor som var lite svåra, vi hade om krig och konflikter. Men äsch, orka oroa sig så mycket? Eller jag behöver då inte göra det, jag har lätt för att lära och är bra i skolan. Jag kommer in på det jag valt ( samhälls ) och den enda anledningen till att jag vill höja mig i några ämnen är att jag gör det bara för min egen skull, jag vill vara så bra som möjligt, jag vill vara bäst! Men det spelar egentligen ingen roll. Men vem vill också inte kunna skryta med bra betyg? ;)

Efter provet kom mamma förbi och hämtade mig, vi for till stan, bror min klippte sig och jag gick först på Kicks och letade marcara, som jag för övrigt inte har råd till att köpa. Och sen gick jag till Clive Russel och kollade om jag kom med på deras hårmodellsgrej, där Bingo Rimér ska fota!! Men hon sa att det gjorde jag förmodligen inte, men nästa gång det är frisörutbildningar ska jag få komma dit och bli omgjord!

Åh justja! En viktig dag i mitt liv! Fick veta att jag ska få tandställning!! Gud vad glad jag är, nu kommer jag snart slippa mina skitfula tänder! ( okej. jag har komplex. fullständigt nöjd med min kropp är jag inte, men nära intill! )


kände mig söt imorse
men inte nu längre, inget smink, ser hur barnslig ut som helst!
fan mycket svart smink ska de va, sådär mesig kan jag ju inte se ut!
jag ser ju pryd ut!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]