Crucified Barbara <3

Alltså jag har verkligen ingenting att göra nu!! Visst, jag kan plugga, men jag måste inte, och då gör jag det inte ;) Och det är lördagkväll.jag har inget att göra. Hör du inte hur det låter?

Funderar på att trycka på melodifestivalen, men det är så dåligt, så det har jag inte så stor lust med. Den bästa, och nästan enda bra i år var Crucified Barbara. Låten som var med i melodifestivalen förra veckan finns inte på youtube än, men den här låten av dem är sjukt bra!! Har bara hört dem förra veckan då innan, de var helt okända för mig innan, med helvete vad bra de är!! Jag har ett till favoritband (A) ett plus för att de är tjejer och svenska ;)


grymt med brudar som rockar loss


Kommentarer
Postat av: Linn

De där tjejerna är grymma!!

Jag älskar gruppen^^

2010-02-27 @ 21:22:22
URL: http://sivv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]