Rubrik

Kass uppdatering, jag vet.. men det är faktiskt sommar nu, och jag har fullt upp varje dag. Har knappt en sekund att sätta mig vid datorn. Visst, jag kan ju bloggare såhär från mobilen, men då blir det inga bilder, hur tråkigt är inte det. Imorrn ska jag gå på bio och se eclipse med Emma s , på fredag ska jag på stadsfesten, och på lördag ska jag till pojkvännens kusin, hon fyller 25, grattis i förskott! Så det blir inte mycket tid till bloggen. På söndag förmodligen, får se om jag hinner nått innan, men förmodligen inte ;) när jag skriver nästa gång har jag en rolig nyhet att berätta..! Puss på er till dess!

Kommentarer
Postat av: Josse

På benet...haha, höger vad (alltså vaden), eftersom jag har opererat mig nu..Så jag har varit tvungen att ha gips för att "lära" mig att gå som vanligt :)

2010-07-08 @ 09:49:01
URL: http://wecantogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]