19 juni

Hej! Idag har jag varit och tränat, körde riktigt hårt, har nog aldrig varit så svettig när jag tränat på gymmet som idag, det vill jag känna oftare. Och verkligen ta i! Ett inlägg om hur jag tränade kommer senare, imorrn förmodligen. Jag har nyss sett The pacifier. Nappen. Men the pacifier låter mycket coolare. Svenska är ett töntigt språk. Ta tex bandet The cardigans , det betyder ju koftorna. Och Spice Girls betyder kryddtjejerna. Ja, behöver jag säga något mera..? Men det var inte det jag skulle säga.. tänkte säga att jag har kört bil idag, övningskört för första gången, skitkul var det! Nu ska jag se Liar Liar som går på trean.

Kommentarer
Postat av: Kitty

- håller med dig ;D

2010-06-20 @ 15:44:22
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]