7 Juni

Hejhej! Ikväll ska jag fara och kolla på min brors dansuppvisning som de har med klassen, borta på Nordanå. Ska köra moppe dit, får se hur det går med mitt usla lokalsinne haha.. Men jag har då kollat på eniro på kartor, så nu borde jag hitta :] haha skäms på mig, som bor i Skellefteå och inte hittar till Nordanå...

Nu har jag ett bevis för att man alltid ska ha mobilen på sig, och aldrig lämna den nånstans. Medans jag var och åt hade det ringt från kommunen, och jag missade samtalet.. Det kan ju vara nästan vad som helst. Kan handla om sommarjobb (har inte fått veta om jag fått än :/) , eller från A-torp- jag kanske var så otroligt bra att jag kommer in för mycket på min linje..? host.. Eller så var den nån av mina lärare som vill nånting.. Nu hoppas jag bara att de ringer igen!

Och då ska jag inte göra som jag brukar så fort nån ringer och jag gör nått annat - trycka upptaget.
Jag vet inte vad det är med mig, hallå, jag kan ju gå ut från rummet eller nått? Dumma jag.



gud, ser ni mina ögonbryn?, som dom ser ut, INTE FINT.
Jag måste ta och få nån bra form på dem, och en bra färg.
Jag ska färga de svarta tror jag, eller blir det för mycket?
Ja, jag kan då inte forsätta måla med brun kajal som är 100 år gammal......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]