Nu kör vi en lista här ;)

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja jag vet inte riktigt
Har du varit kär i någon? jajjemen
Är du kär just nu? väldigt!

Tio frågor om dig själv
Fullständigt namn? Emma Viktoria Nyström
När fyller du år? IDAG! 2 juni:D
Vad har du på dig just nu? Bikinitrosor, bh, jeansshorts som jag klippte av nyss och en klänning
Vilken årstid är bäst? Sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? När jag vaknar upp i Filips famn helt utvilad 
Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag gillar min kropp
Vad är du bra på? Att hjälpa människor och få folk att må bra. Jag tycker även ganska rolig hahah jag menar, jag skrattar ju åt alla mina skämt.. ;)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med nån
Sov tillsammans med någon eller ensam i natt? Ensam:(

10 frågor om dina vänner

Vem vet mest om dig? Filip, men annars så Natalie tror jag
Vem är den roligaste av dina vänner? Sara och Sofie
Vem är snyggast av dina vänner? Johanna L
Vem är mest partyprisse? Hahah Lovisa;)
Vem är den du helst har filmkväll med? Lovisa
Vem av dina vänner är mest "evil"? Mikaela I think, jag får ju inte säga mig själv så... (A)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Natalie

10 Frågor om din familj
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Ja
Vem är farligast i din familj? Jag!
Vem ser roligast ut i din familj? Jag
Vem är coolast? Jag!!
Har ni något husdjur? Nej, jag är pälsdjurallergiker
Vem sover du oftast med? i familjen? Ingen
Roligaste kvällen med familjemedlem? Det är många kvällar 

10 frågor om idag

Vad har du gjort? Varit i skolan, solat, klippt sönder jeans, lyssnat på brorsans trumuppvisning
Har du varit glad idag? Ja
Har du varit ledsen idag? Nej
Har du gjort något bra idag? Ritade jeeetefint på bilden :] Och pratade mycket :D
Vad ska du göra nu? Nörda
Har du gjort något dåligt idag? Smsat trots lite pengar och slut gratis sms
Vad har du ätit idag? Fil och flingor och kladdkaka till frukost, god lunch med korvbollar till lunch, nachos med köttfärs och ost till middag
Har du duschat idag? Nej
Är du trött nu? Ja
Vad händer imorgon? Släktkalas

SKOLAN
Går du i skolan? Nej jag hoppar
Har du varit i skolan idag? Japp

ANNAT
Hur mår du just nu? Bra!
Har du mer än 2 bh:ar? Ja, jag har 9 st :$
Har du piercat dig? Öronen

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Sara
Vem sms:a till dig senast? Sofie
Vem sms:a du till senast? Filip

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? Ja
Vad är klockan nu just nu?  20.59
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg.se, facebook, bandit rock

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? En timma sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 15 minuter sen
Älskar du din mamma? Ja
Älskar du din pappa? Ja

SPORT
Går du på någon sport? Nja, jag gymmar, räknas det?
I så fall, vilken/vilka? ^
Trivs du med den? ja
Tycker du att den sporten är rolig? ja
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? ja ( var det inte samma fråga två ggr nyss? )

ÖVRIGT
Gillar du punk? Tror det
Har du sminkat dig idag? Japp
Vad har du på dig för kalsonger just nu? Mina farfarigaste...

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? Nej
I så fall, vilken låt för tillfället?  -
Vad gillar du för musik? Hårdrock, metal osv

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? Ja, men inga hela eller fina:(
Har du fler än 5 tröjor? Jaa mycket fler
Har du string? Japp
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? ja

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? Ja
Använder du Wax? Ja
Använder du ögonskugga? Ja
Använder du kajal? Ja
Använder du hårspray? Ja
använder du volymspray? Ja
Andänder du mousse? Nej
Använder du deodorant? Ja
Använder du skinspray? Nej 
Använder du parfym? Ibland
Använder du läppglans/läppstift? Försvarets lypsyl och ibland glans
Använder du brunkräm/foundation? Foundation
Uppsatt hår eller hängande? Hängande, det är lite svårt med uppsatt med mitt korta hår
Plattar/lockar du håret varje dag? Ja nästan varje dag
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Haha nej


Kommentarer
Postat av: mikaela

hahaha mest "evil"? stämmer kanske..;D om du inte känner nån annan mikaela? haha lät inge positivt men ;)

2010-06-02 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]