Inlägget som skulle ha publicerats igår, träning 9/6

Nu är jag hemma efter en till kväll på gymmet. Jag körde gruppasset Afropowerdance. Det var okej, men jag gillar mera att köra styrka än kondition, och dessutom var det inte så jättejobbigt heller. Men det var då ändå veckans konditionspass. Och att passa tider är inte riktigt min grej, jag höll nästan på att komma försent.

Eftersom jag tyckte det var lite mesigt ( dvs, jag höll inte på att dö av utmattning efteråt) , så gick jag ner till gymmet och körde styrka.

1 x All-round
20 x pushups
20 x situps
30 x benlyft liggande på sidan med vardera ben


"Afro Power Dance är den perfekta blandningen mellan träning och dans! Fötter som stampar, armar som sveper och rumpor som svänger till härliga trumrytmer.

Afro Power Dance är ett danspass som upplevs som kraftfullt och frigörande för deltagaren - istället för trixiga steg eller komplicerad mekanisk koreografi. Den som dansar får all den glädje som dansen ger, men utan att träningseffekten går förlorad. Stora, fria, kraftfulla rörelser med låg tyngdpunkt i många repetitioner ger en skön flowkänsla och tuff fysisk träning. AfroPowerDance ger en fantastisk träning av kondition, styrka och rörlighet samtidigt som du blir avspänd, lugn och glad."

Afro Power Dance - Afrikansk dans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]