Kanelsemla på Kanel

Hejhej! Idag har jag gnällt hela dagen på att jag är hungrig, men varje gång tröstat mig med att jag skulle fara och fika efter skolan, med Filip. Det var jättemysigt! Först när jag kom till stan så träffade jag matte, hur kul som helst, skitlängesen ju :O

Och sen gick jag och Filip till Café Kanel. Det måste nog vara världens bästa fik! Eller iallafall Skellhells ;) Vi köpte kanelsemlor 11 kronor billigare för att de var gårdagens, och de skulle egentligen ha kostat 23, men lika goda var de iallafall!! Kanelsemlor är 1000 gånger godare än vanliga, man slipper den äckliga mandelmassan!! Och där jobbar faktiskt världens gulligaste tant, seriöst :] Hon är framåt och skitglad varje gång, man blir på jättebra humör när man träffar henne, även fast man är deppig innan:P Det borde finnas fler såna människor på jorden. Hon kommer också när man fikar (knappt när man hunnit börja) och frågar om det är gott.




Ursäkta dålig mobilkvalla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]