Makeup - Check out Norra Västerbotten på fredag!!

Tjaa, jag kom nyss hem från sminkkursen! Det var tänkt att vi skulle köra en sommarmakeup, med solpuder osv, men det blev inte, eftersom Norran var där!! :D Så vi sminkade oss och de fotade, jag tror minsann att det blev många kort på mig! Får hoppas det, ska kolla i tidningen på fredag då det är tänkt att vi ska vara med ;)

Haha tänk på att jag har cyklat hem en halvmil i snö också, det har försvunnit lite färg:P


det blev en grön make, ljusgrön och lite mörkare




jag är tyvärr inte den bästa på att ta kort eller få sminket att sitta,
det blir alltid suddigt :(


ände för att leka lite, kolla irisen! ganska coolt :]


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar;Hehe japps :)



cykla isnö kan inte vara något vidare

2010-03-01 @ 21:59:17
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]