Och så dagens sminkningar!

Anledningen till att jag har haft två sminkningar idag är att jag först sminkade mig till att fara på skolan. Sen tvättade jag bort det och for på sminkkursen, det är kul där, jag lär mig nytt plus att där har de en massa andra färger och sånt, lite mera än vad jag har hemma.
Och idag blev vi fotade på fotostudion där, korten blev nog ganska bra, men jag är ju så ovan vid att stå "modell" så det blev nog lite spända kort.

Jag har även fått ett sorts jobb där, det ska vara make-over kväll, och jag ska vara en av dem som sminkar! Så bor du i Skellefteå och vill bli sminkad, hör av dig till mig så berättar jag mera! :)

haha som ni ser måste jag verkligen fixa till mina ögonbryn (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]