Traaaaktor :D

Hejhej! Nu är jag hos filip, har varit här sen igår som sagt. Och det känns verkligen som att vi har hunnit med mycket, mycket mer än hemma, in da busch finns det mycket att göra minsann! ;) Igår var vi hos hans släktingar, kul att träffa hans släkt och så. Känner mig mera hemma i familjen som jag har tänkt att bli en del av. Och idag har vi varit i backen och jag åkte snowboard för första gången på över ett år, men det gick förvånansvärt bra, jag hoppade till och med i några små hopp, och jag känner mig väldigt stolt över det :}

Och idag har jag även kört traktor!! Eller ja.. jag höll i ratten i några sekunder och lyckades att undvika köra på sparkarna. Jag har definitivt fått en ny erfarenhet, inte vem som helst har hållit i ratten på en stor snöskottartraktor!!! ;)

Snart ska vi se nån film och gotta oss, puss <3
http://www.fotoakuten.se/albums/userpics/trasig-traktor.jpg
vi körde i diket...... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]