Musiklinjen

Har jag sagt att jag har sökt om till gymnasiet? Det kanske jag inte har sagt. Men musiklinjen blir det då, istället för samhälls. Känns som att det kommer vara bättre klass, mindre plugg och så är ju musik så roligt med. Jag kanske inte kommer längta till skolan varje dag ändå, och jag kommer säkert bli less på musik nångång. Men det finns ingen linje som är som gjord för mig, så då vill jag gå det bästa jag hittar.

På måndag den 31 maj så ska jag sjunga för en jury där på musiklinjen. Då kan man få upp till 30 extra poäng att söka in med. Nog för att jag tror jag kommer in ändå, men det är ju inte säkert. Men det är ändå lika bra att göra det här. Jag är nervös, sjunga för folk man aldrig träffat förr som dessutom sitter och bedömer en! Nu gäller det att sjunga bra här..

Den här låten blir det då i alla fall, Celine Dion - The power of love


Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Hugoandrine

Enjoy your website very much. Good job!

2011-05-11 @ 07:16:14
URL: http://hugoandrine.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]