Sminkpalett

En sån här önskar jag mig när jag fyller år! Linda använder denna, och hon tycker att den ger lika bra kraft och styrka på färgerna som Make Up Stores ögonskuggor gör. Skillnaden är ju priset. På MUS kostar en ögonskugga kanske lika mycket som denna (249 kr), men i denna palett får man 88 färger.

Det är slut i lager nu och kommer in igen den 31 maj, och jag fyller år den 2 juni... Så jag får nog vara så elak att jag inte berättar vart den finns, för då är den säkert slut igen innan jag fyllt år.. ;) Men sen kan jag berätta det haha, jag vet att jag är sjuuuukt ego, men jag ska ha en sånhär!:]

Kommentarer
Postat av: adelina

as nice! :D

2010-05-07 @ 15:29:41
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: Nattali

Du kan berätta för mig, jag köper ej slut på alla (A)

Lovar!



=) ;)

2010-05-10 @ 23:50:05
URL: http://nmmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]