Tandställning...
Nu är tandställningen i munnen. Det går inte att äta, och det är skitjobbigt, var tvungen att äta fil till middag. Och så är det typ två tänder som går at tugga med, det funkar inte så bra.
Dock så är tandställning jättebra om man vill gå ner i vikt, för det blir så himla jobbigt att äta. Nog för att jag inte har tänkt gå ner nånting, jag är nöjd där jag är. Nu har mamma farit med kameran så några foton på min förfärligt vackra mun blir det inte.

Här kommer istället en bild på hur jag planerade att se ut imorse. Lite annorlunda mot för i vanliga fall kan man lugnt säga. Men det blev inte så. Med glasögonen skulle jag bli alldeles för mycket Ugly Betty, och de röda läpparna skulle dra fokus mot munnen - tandställningen...


hmmm, märker att allt blir med versaler (stora bokstäver) när man läser bloggen? konstigt





Dålig mobilkvalla.
Och jag kan försäkra dig om att jag inte skelar irl.


Kommentarer
Postat av: Nattali

Men jag har ju beskärt båda bilderna.

Men jag kan beskära mer, men då ser det ut som att du är naken :P

2010-05-25 @ 19:24:02
URL: http://nmmw.blogg.se/
Postat av: Emma

ajaj lät inte bra, hoppas du kommer kunna äta snart!!

2010-05-25 @ 19:53:21
URL: http://emmmmaasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



Kontakta mig: [email protected]