Mina mått

Nu ska jag ut och springa, det var längesen!

Minns ni att jag för en månad sen tog mina mått och la ut dem? Nu ska jag se hur mycket de har förändrats.

Här kommer mina nuvarande mått. Dock så är det samma bild som förra gången, bara måtten är ändrade.


Tidigare:

Byst: 88   (+2)
Midja: 69  (+1)
Rumpa: 95  (+1)
Lår: 56  (+2)
Vad: 36
Överarm: 26
Underarm: 24  (+2)


Som ni ser så har de flesta av mina mått ökat. Jag är nöjd, men magen min ska bli platt igen. Nog för att 1 cm inte är stor skillnad alls men, man ser faktiskt mera skillnad irl. Och en sak jag inte fattar är hur min underarm har fått 2 cm till på sig? Jag mätte säkert inte på precis samma ställe där gissar jag.

Kommentarer
Postat av: Danne

Vilken cool idé med kortet och måtten så där, jag tror jag gör en copy på den. Fast med bild på mig då :P

2010-05-03 @ 09:12:09
URL: http://dman74.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]