En dag av skogsplantor

Nu är jag hemma igen efter en dag i skogen. Det var inte alls lika glamouröst som jag trodde. Jag trodde jag skulla få trippa omkring på en äng och stoppa ner lite plantor här och där. Men ack så fel jag hade. Istället fick jag slita för att hitta ett passande ställe för plantorna. Men det gick inte så bra. Antingen var det för blött, för mycket mossa, för mycket kvistar, för mycket stenar, my gaaaaad vad irriterad och trött jag blev till slut! Och eftersom stället var på 2 hektar så blev det mycket att gå. Jag har träningsvärk i benen och jag har sjukt mycket rispor på benen. Lite överallt, eftersom..? Kvistar everywhere!! Sved inte lite när jag duschade kan jag tala om ;)

Så idag har jag verkligen insett att jag inte är någon skogsmänniska alls någonstans. Jag hatar att allt är huller om buller och jag hatar insekter. Du hittar mig i stan.

Men en bra sak, jag blev rik på kuppen! Nästan miljönär :O Miljonär menar jag;)


Det blir världens fjuttigaste bild på detta. Jag lovar, det är hemsk egentligen! Ni ska se min rumpa, haha fast det ni - det kan ni glömma! ;)
Jag har inte tänkt blotta mig för hela svenska folket, ni får nöja er med några centimeter här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]