It's friday!!

Halloj! Sitter i datasalen nu på skolan, har just haft gitarr, och nu har jag rast till tjugo i tio. Så jag har inget vettigt att göra.. Haha gilla att man kan ta sig in i datasalen när som helst:D Idag efter skolan ska jag till Filip och vara där i alla fall tills på lördag. Jag tror minsann vi ska se några Harry Potter-filmer så att man inte är helt borta när man ser sjuan.. ;)

Nu ska jag vara glad över att det är fredag, och snart ska jag läsa lite av min engelska bok som vi ska ska recensera. Nog för att jag har läst det flera ggr på svenska, så egentligen behöver jag inte läsa, men lite engelska kan nog göra gott för mig!

Min bok!


Kommentarer
Postat av: ida :))

sv: okejj, en vecka :D

gör du idag då ?

2010-11-19 @ 17:46:55
URL: http://idagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]