Mina mått November

Nu har jag mätt mig igen! Ni som har läst min blogg ett tag vet att jag brukar göra det ibland. Det var meningen att det skulle bli en gång i månaden, men icket. Jag försöker även bemästra photoshop. Det går sådär. Så ni får ursäkta att jag har så oskarpa kanter, jag håller på att lära mig! Och ska jag försöka tills det är perfekt så blir det aldrig nån bild;) Ni får även ursäkta att jag inte har några tår idag.

Jag har inte förändrats så mycket sen i maj ser jag. Och mina mål är lagomt ouppnåerliga. Större bröst men mindre mage och lår? Ja, wish me good luck!

MINA MÅL:
Bröst:
95
Midja: 68
Rumpa: 94
Lår: 50
Överarm: 28



MINA MÅTT:
Byst
: 90
Midja: 70
Rumpa: 94
Lår: 55  (-2)
Vad: 34 (-2)
Överarm: 25  (-1)
Underarm: 23  (+1)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]