Nya träningskläder skulle sitta fint nu!

Förr hatade jag söndagar. Nu älskar jag dem. En perfekt dag att slappa, ta hand om sig själv, plugga och träna! Och det är precis vad jag ska göra idag:D

Tittade ut och såg solen och kände att jag borde nog fara ut och springa, eftersom de är sällan det är soligt nu. Men tänkte sen " nää det orkar jag inte! Inte förrän jag har fått nya träningskläder!" Haha det är bara en ursäkt. Men visst är det mycket roligare att träna när man har snygga och bra träningskläder, som dessutom är anpassade för ändamålet?

Så nu ska jag cykla på motionscykeln samtidigt som jag ser nått på datorn! Träning är ett måste för mig idag, med tanke på all mat igår haha...





jatack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]