30 Oktober

Hejhej! Idag har jag varit med Filip, och sen har jag bara städat och tagit det lugnt. Idag städade jag i bokhyllan, jag siktar på att ha så lite böcker att jag kan ha bara två-tre lösa hyllor istället för en stor, men det är nog bara en önskedröm. Samma sak med garderoben som jag vill byta till en byrå. Och jag vill jag måla om! Ja, det är mycket jag vill göra med mitt rum och det känns faktiskt som att det är värt det. Jag ska ändå bo här i tre år till ungefär, och då vill jag trivas med mitt rum!

Efter jag städade så har jag spelat The sims 2. Det är otroligt hur lätt det är att fastna i det spelet, jag vet inte hur länge jag spelade, men lite mer än en timma iallafall (A) Och sen har jag sett femte avsnitter av Kenza & Tyra Show. Och nu känner jag egentligen bara för att lägga mig i sängen och läsa eller något. Det är konstigt att man kommer isäng som tidigast då det är helg/lov..


Mysig utsikt när man vaknar på morgonen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]