Myskväll med träningsinspiration

Idag har jag haft en slappardag, det tycker jag att alla ska ha! Det är nästan ett måste, alla behöver ha en dag då man bara kopplar av. Imorgon är det min pluggardag, då ska jag göra klart alla läxor så behöver jag inte tänka mer på det sen.

Har väääärldens värsta träningsvärk idag!! haha jag har gått omkring och klagat hela dagen, men jag har ju ockkså tränat varje dag sen i lördags direkt efter ett uppehåll på nån månad. Icke att rekommendera, det gör oooont i kroppen då! Imorgon blir det träning igen, men sen ska jag ialla fall ta en paus på två dagar. Så får vi se sen.
Mitt mål är att ha likadan kropp som denna brud:


                                                       Så sjukt snygg kropp hon har alltså!

Jag ska komma med fler inspirationsbilder sen! Jag blir så himla taggad på att träna då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]