Jag har ett jobb!! + dagens make

Hejhej! Jag har en sån himla rolig sak att berätta! JAG HAR FÅTT JOBB! På E4an, en fritidsgård för gymnasieelever, och jag ska vara ledare i en sminkkursgrupp! Hur rolig som helst! Jag ska sminka massor fram tills de börjar, så att jag kan mycket, det börjar om ca 2 veckor. Och självklart blir det lite lön också.. ;)



Lite smått 50-tal över det hela, med kattögon och röda läppar.




Insåg just att jag kanske borde ta dagens make me mobilkameran istället med den vanliga.
Visst, kvalitén kanske inte är bättre, men det gick då lätt att ta närbilder, som du ser.
Det blir nog några dagars test på det;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att du får jobba med det du tycker om.

2010-09-16 @ 10:01:52
URL: http://www.totalbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]