Hösten är här

Jag var nyss ute och fotade i trädgården. Märks det att jag älskar att ta närbilder..? Haha.

Jag har inte insett förrän nu att hösten är här. Jag har hört folk säga det, och jag har läst det på bloggar, men jag har tänkt " äsch, solen skiner ju, det är bara en lite kall sommar fortfarande! " Inte förrän nu såg jag alla löven på marken, och inte förrän nu såg jag att de inte var gröna längre.  Är det så illa att det måste till att jag ska ut och fota för att se vad som händer ute?

Jag undrar om det är så med allt annat. Måste man utforska och gå in på djupet för att inse vad som egentligen händer? Eller är det bara jag som inte märker någonting i min omgivning?
Jag känner att jag måste bli bättre på det.












Kommentarer
Postat av: elin

På vero moda :)!

2010-09-14 @ 16:28:08
URL: http://esiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]