10 april

Är fortfarande hos Filip, kom ju hit igår. Och idag har vi varit ute i garaget i en timma, känner mig lagomt duktig och manlig;) nä men eftersom älsklingen är så intresserad av det, så är det ju kul att prova jag med:D

Sen har vi varit hos hans kusiner och fikat massor med goda mackor, mums! Och nu blir det middag och sen ska jag hem. Då vet ni hur min dag har sett ut:)

Måste bara få säga att idag var det exakt 2 år sen jag var med Filip för allra första gången!

Snygg mekaroutfit va?;)

de här är tydligen en motor:D


Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

har du haft en bra helg? :D

2011-04-10 @ 18:30:49
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]