Reebok EasyTone

Idag var jag ner och köpte mig ett par nya skor. Och det var verkligen på tiden, för skorna jag har haft nu i vinter har verkligen varit katastrof! Får så ont i fötterna och i knäna, och vem vet, mitt ryggont och nackont kanske också har kommit därifrån? Verkligen dåliga skor för mina fötter. Jag har väldigt kräsna fötter, hög hålfot, går lite på insidan och så.

Resuktatet av skoletandet blev ett par Reebok EasyTone med kuddar under. Ni har säkert sett såna på reklamen?
Ända sen jag såg den reklamen för första gången har jag velat ha såna skor, och nu har jag det!!

Jag har inte hunnit gå in dem än, inte ens provat dem ute. Men hittills känns de bra! Lyxiga på något vis. Men eftersom inte ens det duger för mina fötter så blir det att fara ner på stan sen och köpa någon bra sula som jag kan ha i skorna.

Sedan så sägs det ju att de ska bland annat träna rumpan 28% mer än vanliga skor, det tackar jag inte nej till!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]