Schlalom baby

Idag har jag varit på friluftsdag med skolan, i Kåbdalis och åkt slalom! 20 mils bussresa från där jag bor.. men det är lugnt, jag gillar faktiskt att åka buss! Då har man som inga krav på sig, man måste inte göra någonting! Och allra mysigast är det ju när det är mörkt ute, tycker jag.

Det har varit en grymt härligt dag idag, med solsken hela dagen och härligt folk. Åkte ju med fordonarna hela dagen ju, hahah ;) Nä men det var väldigt kul att åka med bland annat Filip, så mysigt!<3
Har även fått färg i ansiktet idag, jag vet inte om jag kan kalla det brun, mera röd, men färg är det i alla fall:D

Det bästa var ju att det fanns en sittlift där, det är jättekul att åka i den! Asskönt om man jämför med en vanlig lift, den är ju faktiskt jobbig att åka i. Men i den här var det bara och sätta sig och åka, (sitta och sola) men läskigt var det, man var ju väldigt högt upp.


dålig mobilkvalla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]