Min fredag

Har suttit ute och solat nu på morgonen - så underbart med vår alltså!!
Och jag hade tänkt blogga massor igår, men min morbror kom hit, så det blev bara inte gjort. Tänkte skriva nu istället hur min dag såg ut igår:)

Efter skolan gick jag på stan med Nadja, vi hade det trevligt! Astrid var med en stund också!:D Sen så köpte jag nya speciella sulor till mina skor.. 450 kr gick det på..dyrt! Sen så for jag hem, åt och hade det trevligt på kvällen. Såg Talang, umgicks och pratade. Och lekte med min morbrors Ipad! En rolig leksak minsann;) Skulle vara perfekt att ha en stationär dator, och sen en sån där att ta med och så :D

Åt god Grekisk Pyttipanna igår, skitgott!!!




Kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: allt bra annars då? :D

2011-04-16 @ 16:10:15
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]