4:e advent

Hejsan! Igår var jag på på impulsbio med Sara, och vi såg Breaking Dawn. Filmen var jättebra, och det var kul att bara fara ner till stan en kvart före filmen började och köpa biljetter där. Istället för att planera och boka allt långt i förväg. Kul att göra på ett sätt jag annars inte brukar!:)

Idag är det ju 4:e advent, julafton om sex dagar?! Helt sinnes.. Har inte köpt alla julklappar än, det måste fixas i veckan!

Bjuder även på en bild på vårat luciatåg i fredags, fotad av min pappa.




Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig. Gjort i helgen då? :)

2011-12-18 @ 20:36:35
URL: http://slipsens.se
Postat av: Anna

Boende ingår inte, det är enbart flygbiljetten. Man kan hitta i princip lika billiga resor med Ryan air utan denna deal, så, så magiskt är det kanske inte. Dock är det här varken lågpris eller charter & man flyger från arlanda. Smidigt för mig eftersom det tar 18minuter till Arlanda med tåg från där jag bor. Men som sagt, boende kan ju kosta en del :}

2011-12-18 @ 23:37:51
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]