Avbokat gruppass

Hade bokat ett gruppass idag, kombinerad Bodypump och cykel som sammanlagt ska hålla på i 90 minuter. Men jag avbokade det, känner att det orkar jag inte med idag! Är hostig och har träningsvärk sen simningen igår.. dessutom så tror jag inte att det är världens bästa idé att köra järnet på det hårdaste passet när jag nyss börjat träna.. nej jag tar det lite lugnt! Tror jag ska gå ut på en promenad ikväll istället.
Måste hinna med att plugga till matteprovet imorgon och så ska jag förbi Emma ikväll också en stund om jag hinner :)


Bjuder på en härlig bild från i somras som älsklingen min tog.
Den har ingenting med inlägget att göra.


Kommentarer
Postat av: Anna

Dom säger att det ska göra ont på foten, men jag tyckte inte att det gjorde ont alls. Jag är visserligen väldigt smärttålig, men jag tror inte det kan göra särskilt ont. Däremot kommer de emot nerver så man kan få konstiga ryckningar och det var lite läskigt. Det ryckte till i mitt andra ben osv. Jag var rädd att tatueringen skulle skriva fel när jag ryckte, men de är ju proffs på det där. De säger att det slits på fötterna, speciellt på utsidan. Jag har haft min i fem år eller något och aldrig fyllt på, tycker itne min ser det minsta blekt ut :} Jag skickar en lite extra tanke till dig och din mamma. Stor kram!

2011-12-08 @ 21:44:40
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]