Live laugh love

Aah så lycklig just nu! Har velat ha ett fotocollage på väggen ända sen början av året, typ 10 små foton med svarta ramar, men jag ville inte borra en massa hål i väggen om jag skulle ångra mig sen.. Så jag skrev upp som ett av mina mål för 2011 att jag skulle fixa det där fotocollaget.

Jag gick in på Partaj i veckan, och helt plötsligt så uppenbarade den sig där rakt framför mig! Och kostade bara 170 kr!! Ingen tvekan där inte :D är så himla skönt att hitta något som man har letat i ett år!

Och så var ju det där i mitten så sjukt fint!! Jag ska skriva ut egna bilder och sätta in i ramarna och sen ska den få sitta där på väggen och göra mig lika lycklig varje dag som jag har varit hittills sen jag köpte den!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj vad fint det var!!!

2011-12-15 @ 23:26:32
URL: http://fannyol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]