17 februari

Idag hade jag tänkt mig en pluggdag, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag tänkte göra läxor både som jag måste göra idag, och några som jag bara tänkte göra idag för att jag har tid, men jag har en sån smärta i magen/bröstet, så jag vet inte om jag klarar av att sitta upp, det är gränsfall nu. Så jag har ingen aning om jag kommer klara av plugg i 2-3 timmar..? 

Gud så jobbigt, aldrig funkar nått när man planerar det... Och inga jävla bilder kan jag ta eftersom kameran inte funkar på mitt ansikte, jag blir ful på bild med just denna kamera. Det mesta känns skit nu. Och min fulperiod...när ska den ta slut?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]