Dagens köp

Idag blev det en ny foundation! Jag tar det lite steg för steg här med alla skönhetsprodukter, köper inte allt på samma gång:P Men jag försöker spara pengar, så jag köper bara när jag verkligen behöver det!

Får se hur denna fondation är. Alla säger att inget överträffar Bare Minerals (det är det jag har nu), och det kan väl stämma. Men jag har verkligen inte råd med så dyrt smink! Hoppas att den här är bra, och inte täpper igen huden allför mycket, så att jag får fler pormaskar.

Köpte den på Åhléns för 139 kr. Återkommer med resultat!


Kommentarer
Postat av: Neow.se | Pappas lilla Flicka

lumene äger ! =D

2011-02-28 @ 02:23:12
URL: http://neow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]