Film: The Number 23

Igår såg jag ju som sagt en film som heter The Number 23. Och som jag lovade som kommer en liten recension här.


"Familjefadern Walter Sparrow kommer över en mystisk bok som heter The Number 23. Bokens huvudperson är en privatdetektiv vars liv tycks ha väldigt många kopplingar till Walters eget. I boken spelar talet 23 en stor roll. Huvudpersonen i boken märker att han sen talet 23 i allting, t.ex i datum, födelsedatum, tid, husnummer osv. Walter börjar själv se talet överallt i sin omgivning, övertygad om att det bär på en dold betydelse även för honom."
     Thriller med Jim Carrey.


- Ja, filmen var ganska hemsk tycker jag, men inte överdrivet. Sen man sett den börjar man själv räkna och få allting till 23. Jim Carrey spelar bra i filmen, och han gör att den inte känns lika hemsk som det skulle gjort annars. Jag tycker att det är en sevärd film, som intressant på något sätt.

Betyg: 4/5



Kommentarer
Postat av: Alexandra

den verkar bra :)

2011-02-07 @ 17:21:52
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Fanny'n

Den sänds på TV11 kl 21:30 ikväll :D , Har sett den förut , Jätte bra tycker jag

2011-07-28 @ 20:47:22
URL: http://dontworrymyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]