Gårdagens smink och laserdome

Hej! Igår blev det inget bloggande, men jag var med kompisar och spelade laserdome och åt sen på Dallas, och efter det så följde Filip mig hem. Laserdome var verkligen askul! I början fattade jag inte, och då kände jag bara "neeej vad tråkigt, jag vill hem...", men så är det alltid för mig när det går dåligt, då blir jag arg;) men sen fattade jag och då blev det jättekul! Jag kände mig som värsta bondbruden när jag stod bakom väggar och sen smög fram och sköt alla i det andra laget. På samma gång nästan.. ascoolt. Kommer verkligen göra om det:D och så var det ju så himla bra folk jag var med :*

Har tyvärr inga bilder från igår, synd:( men jag har bild från min sminkning igår + en fråga:

Har du spelat laserdome?  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]