Varit och kollat på ett hus idag..!

Älsklingen har nyss varit här, hela dagen.
Har även varit och kollat på en hus med mamma idag, det var jättefint! Jag hoppas vi flyttar.. Det var stort och fint och väldigt stilrent, jag gillar svart och vitt tillsammans, det ser så modernt ut. Och så lite färgklickar här och var! Och bäst av allt...övervåning! Jag har alltid velat ha det, men aldrig haft det ;)

För övrigt så tror jag att jag är allergisk mot nånting, jag blir uppblåst i magen hela tiden.... Kan det vara mjölk eller mjöl? eller så kanske jag måste börja dricka Activia, ni har väl sett reklamen;)

Nu blir det att plugga, har svenskaprov imorgon, hade!!


Filips hand:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]