Jag ska klå Tyras tid..

Har sett det sista avsnittet av Kenza & Tyra Show nu, och jag tycker att de är synd att de är slut:( Jag hade velat se det massor med fler gånger! Dom är så snygga, roliga och så blir jag träningsinspirerad.

Såg att Tyra klarade Triathlonet på 1 timma och 40 minuter. Nån gång ska jag minsann klå det..! Nu har jag väl inte direkt lusten, men kanske i sommar!

Jag vet inte om de dom gjorde är ett riktigt fullångt triathlon, men det är Tyra jag vill se om jag kan klå.

Då ingår det att:

• Simma 750 m
• Cykla 2 mil
• Springa 5 km


bilden finns på Tyras blogg!


Kommentarer
Postat av: fellan

Visst hade jag kommenterat ditt förra inlägg? där jag svarade hur det går här i sthlm? eller drömde jag det? har lite dåligt minne, hehe ;D

2011-01-10 @ 19:40:28
URL: http://fellanns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]