Mål för 2011

Åh jag känner mig riktig tråkig nu.. Har inget smink, håret är fult, så det blir inga bilder på mig, för jag orkar verkligen inte fixa mig för att fota till bloggen. Dessutom mår huden så dåligt av smink, så det är bra att låta den vila medan den kan!

Och nu är det ju nytt år också, en ny chans att förändra sig. Igen.
Men i år ska jag inte ha några löften, bara mål, och saker som jag vill uppnå! Tycker att det är mycket bättre så, då blir man inte tvingad och pressad till saker. Det finns inga måste - bara borde.


♥ Bli en modigare person
♥ Träna minst 2 ggr i veckan
♥ Dricka minst 4 glas vatten/dag
♥ Få ordning på min hy och sköta om den ordentligt
♥ Fixa fotocollaget på min vägg
♥ Fara till Stockholm och Småland med Filip
♥ Få till håret som jag vill ha det, inte rödbrunt som jag har det nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]