1 timma och 45 minuters promenad



Var ute och gick idag med Nadja i 105 minuter ( 1 timma 45 min ) duktigt va? Det var riktigt länge för att vara jag, men vi hade så mycket att prata om, och då märker man inte att det är jobbigt att gå. Känner mig hur som helst väldigt duktigt, och jag gör gärna om det, Nadja!

Innan ni säger något om att jag ätit alldeles för lite, så kom ihåg att plussa på kalorierna jag förbrände. Har inte ätit bara 453 kalorier idag, utan ca 850. Det är lite det med, men jag har varit mätt.
Har ätit fil och müsli till frukost,
mackor och en nektarin till fika,
och tortellini till middag.
Det klarar man sig på när man är ledig och bara slappar. Eller jag ska inte alls tala för någon annan. Men jag klarade mig på det idag i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]