6 juli 2011

Är hos Filip ikväll. For på stan efter jobbet och postade ett brev till min värdfamilj. Sen så köpte jag en slags hårtoning/inpackning som tar bort de varma tonerna i mitt hår. Ska visa sen. Och efter det kom Filip och hämtade mig på stan och så körde vi och åt hos hans farmor och farfar. När vi skulle tillbaka så hoppade jag av före vi var hemma, så jag gick lite mera än en km, kanske 1,5. Känner mig jätteduktig! Men jag kände mig lite tvungen att träna bort efterrätten. Men hursomhelst så känns det som att jag börjar få bättre vanor. Tränar ca 300 kcal per dag och det är jättebra för att vara jag :)

Nu ska jag snart gå upp och duscha och sen blir det tidig kväll. Har tyvärr inga bilder eftersom jag är hos Filip men det får ni stå ut med. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]