Imorgon far jag!

Håller på och packar nu, är i stort sett klar. Är bara nån smågrej kvar nu.

Jag far ju imorgon!
Då bär det av till Stockholm, ska vara där över dagen och sen sova hos Filips syster. Sen på söndagmorgon far jag till Arlanda igen och därifrån åker vi till Paris. Vi ska stanna i Paris i 3 dagar, för att sen på onsdagmorgon vara framme i Jersey. (Inte New Jersey i Usa kanske ni förstår, utan ön Jersey som ligger utanför Frankrikes norra kust men hör till England.) I Paris kommer vi att fara på Disneyland, samt shoppa och kolla in staden!

När vi kommer till Jersey kommer vi att få träffa våra värdfamiljer. Jag ska bo tillsammans med en annan tjej från Sverige i en familj. Det kommer vara 4 timmars lektioner per dag (engelska dårå) och den övriga tiden kommer vara fylld med andra aktiviteter, bl.a vågsurfing för min del!! Sen såklart också slapp på stranden, kolla in staden, shopping, och så ska det även hållas något disco på kvällarna.

Jag är taggad till tusen på den här resan.
Jag kommer att få nya kompisar, bli mera självständig och måsta klara mig själv, sol och bad i 3 veckor, surfing och se 2 nya länder i vilket 1 av dom som jag ska spendera ca 3 veckor i! Massa nya upplevelser!! Det här kommer bli så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Kontakta mig: [email protected]